اینیستا :همه ما مطمئنیم كه گواردیولا در بارسلونا خواهد ماند
نوشته شده توسط : swot

بنا بر گزارش ایرنا ، اینیستا امروز در مصاحبه ای مطبوعاتی ، ضمن تاكید بر اهمیت اینكه گواردیولا تمدید قرارداد خود با تیم را امضاء كند، ابراز امیدواری كرد كه گواردیولا سالهای درازی را در باشگاه بماند .

وی در این مورد ادامه داد :گواردیولا مهره اصلی‌ باشگاه می‌ باشد .

پپ گواردیولا كه عادت ندارد قرارداد هایش چند ساله باشد ، تا بحال سعی‌ داشته كه قرارداد خود با باشگاه را هر ساله امضاء كند اما در سال جاری هنوز قرار داد خود را امضاء نكرده و این امر موجب پریشانی برخی‌ و كنجكاوی بسیاری از روزنامه نگاران شده است .

اینیستا در مورد 10 امتیاز برتری تیم فوتبال رئال مادرید بر بارسلونا در جدول رده بندی تصریح كرد :واقعیت می‌ گوید كه ما 10 امتیاز كمتر داریم اما به رغم این اختلاف ، ما حس می‌ كنیم كه كارهایمان را به خوبی‌ انجام دادیم .

هافبك بارسلونی ادامه داد :بازیهای زیادی تا پایان فصل مانده اما ما سعی‌ می‌ كنیم كه تا آخر فصل بازیهای خود را پیروز شویم و منتظر باخت رئال مادرید باشیم .

وی افزود :پیروزی های مادرید به داوران بستگی نداشته زیرا آنها بازی های خوبی انجام دادند و من آرزو می‌ كنم كه بحث داوری ممنوع شود زیرا به نفع هیچكس نیست .

اینیستا خاطرنشان كرد كه مادرید و بارسلونا تنها تیمهایی نیستند كه بیشترین شانس را برای فتح جام قهرمانی اروپا دارند و تیمهای دیگری از اروپا وجود دارند كه آنها نیز پر قدرت بوده و می‌ تواند پیروز این قهرمانی باشند .

اروپام **1234**





:: برچسب‌ها: برلین , هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: